TheRedLightning
Trådstartare
Jag ska installera om mitt operativsystem på dator, i samma veva tänkte jag även byta hårddisk som operativsystemet ligger på.
Jag blir lite kluven på vilken hårddisk jag bör köpa.
Kort info om datorn:
Moderkort: Asus Z87-A
Processor: Intel Core i7 4770K @ 3.50GHz
Grafikkort: NVDIA GeForce GTX 460
Nätagg: 750W eller 1000W
Nuvarande hårddisk 111GB, vet att det är någon SATA men ej säker vilken. Har inte mycket utrymme kvar på hårddisken och funderar på att byta upp mig till 1TB, datorn blir extremt seg när den hårddisken är nästan full och jag har rensat och rensat.
Nu tänkte jag att en ominstallation även kanske piggar upp datorn, då det kan ligga massa skräp kvar i den gamla hårddisken.
Om jag inte minns helt fel fanns det några här inne som kunde det här med datorer. Tacksam för all hjälp jag kan få.
Jag blir lite kluven på vilken hårddisk jag bör köpa.
Kort info om datorn:
Moderkort: Asus Z87-A
Processor: Intel Core i7 4770K @ 3.50GHz
Grafikkort: NVDIA GeForce GTX 460
Nätagg: 750W eller 1000W
Nuvarande hårddisk 111GB, vet att det är någon SATA men ej säker vilken. Har inte mycket utrymme kvar på hårddisken och funderar på att byta upp mig till 1TB, datorn blir extremt seg när den hårddisken är nästan full och jag har rensat och rensat.
Nu tänkte jag att en ominstallation även kanske piggar upp datorn, då det kan ligga massa skräp kvar i den gamla hårddisken.
Om jag inte minns helt fel fanns det några här inne som kunde det här med datorer. Tacksam för all hjälp jag kan få.