Vilken färg??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare orcide
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 575
Sv: Vilken färg??

vad var det för j*la kommentar ?!
jag stavar väl som jag vill på min egen häst!

Håller med dig, fast den andra stavningen ser mer "ren/enkel" ut eller hur jag ska förklara fast jag hade nog gjort ngt liknande som dig med stavningen. Vill ha ngt som ingen annan har:angel:

Sv: Vilken färg??

jag stavar väl som jag vill på min egen häst!

Det är du i din fulla rätt till. Personligen hade jag dock föredragit att ge mitt häst ett namn där inte stavningen gör att det ser "trashigt" ut och blir onödigt svårstavat och svåruttalat. Som du ser i tråden finns det fler som har reagerat. Men du gör ju självklart precis som du vill. Det var bara ett tips från min sida.

vad var det för j*la kommentar ?!

Jag kan ju se på ditt språkbruk var "trashigheten" kommer in...:smirk:

Liknande trådar

Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 676
Senast: Freazer
·
Islandshäst Jag är uppväxt i en familj där vi föder upp både hundar och katter. Hästar har vi inte alltid haft, vi köpte våra första hästar i...
Svar
9
· Visningar
2 234
Senast: Skjøldur
·
Islandshäst Har precis köpt en 3årig hingst. Nadur heter han. Funderar på vad hans färg heter? I passet står det att han är rödskimmel vilket han...
Svar
6
· Visningar
1 706
Senast: Satis
·
  • Låst
Avel Han föddes brun med ljusa ben,,i dag är han sex år, mycket mörk brunsvart med massa stickel hår,, melerad man helt kolsvart ben...
Svar
8
· Visningar
2 543
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Hypotyreos
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur