Vilken färg har min älskling?

W

Whirl

Är det nån som är bra på färger som kan svara på vilken färg Iza har?? är dålig på sånt men skulle va kul att veta :)
81cb933474f3cf66f547e39793e3a871_640_426.jpg

:)

Sv: Vilken färg har min älskling?

På magen bland annat o sen ser det ut som hon har lite på kinden med. Inga tydliga fält dock.

Var ser ni rött? Jag ser inget rött alls. :p
Kanske är min skärm?

Mitt på magen går ett band av rött, där ser man även en svag antydan till spökömönster. Det är absolut inte mycket rött, utan väldigt blekt som det gärna är hos svartsköldpaddsmokar med väldgt lite rött. Längre bak mot svansen har katten ytterligare ett band med rött inslag. Du kanske ser områdena fast i andra nyanser för de är rätt så mycket ljusare än det svarta.

Mitt på magen går ett band av rött, där ser man även en svag antydan till spökömönster. Det är absolut inte mycket rött, utan väldigt blekt som det gärna är hos svartsköldpaddsmokar med väldgt lite rött. Längre bak mot svansen har katten ytterligare ett band med rött inslag. Du kanske ser områdena fast i andra nyanser för de är rätt så mycket ljusare än det svarta.

Jag har nu kalibrerat om min skärm och håller med er, padda!
Innan såg jag inga röda nyanser at all.

härligt!! då kan ja svara när folk frågar, för det är en ganska ovanlig färg har jag för mig.. själv har jag aldrig sett en katt med samma färger som min Iza!
Tack för hjälpen! ;)

Det är inte så värst ovanligt faktiskt =) Däremot kan jag informera dig om att det endast är honkatter som har sådana färger. Kan vara roligt att veta.

Det är inte så värst ovanligt faktiskt =) Däremot kan jag informera dig om att det endast är honkatter som har sådana färger. Kan vara roligt att veta.

NÄÄÄ!!! Där har du fel!!! Mina katters morfar är en svartsköldpadda o VAR fertil hane!!!! Han är nu mera kastrat o bor i Forshaga suuuuper FIN!!!!

Håller med dig om att sköldpaddor kanske inte är jätteovanligt, men denna är ju dessutom smoke och de finns definitivt i mindre antal.

Trots att färgen är könsbunden hade min kompis en röd och vit hane med en svart rund fläck på huvudet. Så, ibland händer det!

Liknande trådar

Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
887
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
825
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
730
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama