Å viken kul tråd!
Jag har brunt på min dressyr utrustning alltså sadeln och träns. Sen jag jag lindor och scabrak i dova färger till det, typ marinblått, vinrött, mörkgrönt och vitt till finare tillfällen såklart. Och bruna benskydd när jag inte orkar linda.
Hopp utrustningen har svart sadel och träns, matchar med röda freejumps och röda benskydd, favoriten är svart schabrak med röd kant...
Har bara haft egen häst i 2 år och leker nästan lite my little pony ( 80 tal när jag var liten) med min häst. Nån kväll i våras tog jag det till sin spets och skämdes nästan lite när jag kom till ridbanan i röd piké, rött schabrak, röda lindor och röda stigbyglar.... Och så kan man till på köpet knappt rida sin häst i form
Men kul är det att i alla fall se snygga ut när vi skrittar fram eller står stilla
När jag rider ut har jag hopp utrustningen men med fula reflex benskydd, reflexväst och reflex boots, safey first....
Sen har jag ett antal set i turkos, orange, rosa och andra konstiga infall jag har fått.
Ska tillägga att jag inte köpt ett plagg till mig själv ( som inte hör till stall garderob) på 2 år. Så utanför stallet är jag verkligen inte stilig alls, man får ju välja var man lägger sina pengar om man inte är jätte rik. Och tydligen lägger jag mina pengar på att vara snyggast ( och typ sämst) på ridbanan!