Fibusen
Trådstartare
Hjälp! Mamma fyller år snart och det enda hon önskar sig är några kort på sonen. Tog några i dag,men kom sen att tänka på att jag ska nog göra en förstoring och ge henne istället för massa små,men på vilket?
Denna gillar jag,men frågan är om VÅRAN hund tar upp för mycket plats. Om det vore mammas hund så skulle denna vara klockren dock,men det var våran linslus som kom fram...
Denna gillar jag med,så söt med sin nalle,MEN,hur kul är det att ha en baksida bara? Hon kanske vill se ansiktet på honom liksom?
Samma dilemma här,det är baksidan....
Här har vi en framsida och en glad unge,men bilden känns så.....tråkig!
Denna funderar jag också på.....
Hon älskar svartvita foton....
Om du vore mormor,vilket foto skulle du helst vilja ha en förstoring på? Eller tom en sån där i canvas elelr vad det heter...
Denna gillar jag,men frågan är om VÅRAN hund tar upp för mycket plats. Om det vore mammas hund så skulle denna vara klockren dock,men det var våran linslus som kom fram...
Denna gillar jag med,så söt med sin nalle,MEN,hur kul är det att ha en baksida bara? Hon kanske vill se ansiktet på honom liksom?
Samma dilemma här,det är baksidan....
Här har vi en framsida och en glad unge,men bilden känns så.....tråkig!
Denna funderar jag också på.....
Hon älskar svartvita foton....
Om du vore mormor,vilket foto skulle du helst vilja ha en förstoring på? Eller tom en sån där i canvas elelr vad det heter...