Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förra året på Finsta så gick ett föl fött i April (har jag för mig) etta och två kom en unge född i slutet på Juli. Så det är ganska olika !
Är det ett potentiellt hingstämne så kan du visa honom på rådgivande på hösten som 1.5, 2.5 och 3.5 åring. I övrigt vet jag inte om det finns vanliga visningar.
Du kan nog kontakta din lokala varmblodsklubb och kolla vilka evenemang de har. Jag vet inte om det finns någon samlad information med alla utsällningar/visningar för alla föreningar.
jag visade mitt i augusti och min var då 1½ månad och därmed fölmönstringens minsting=) Jag ställde inte ut för att vinan utan nebart för att se om hästen var korrekt i benställningar och om inte kunna åtgärda det på en gång=) trots att han bara galopperade fick han in ett å annat travsteg å skrittsteg å fick till 8 på galoppen 7 på skritt å trav=)
Hundavel & Ras Det finns väl ett par gener (minst två, är ju inte samma hos mops som fransk bulldog) som kopplas till det, även om andra faktorer också...
Hästmänniskan Det var tusen år sen jag stod i kollektivstall men vi hade samma system som @Murray och det funkade bra. Jag tror vi körde månadsvis och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.