A
ankans
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?
Det är skillnad, känner mig inte "skyldig", har aldrig skapat en sådan tråd...
Det är skillnad, känner mig inte "skyldig", har aldrig skapat en sådan tråd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hörru du du!break_a_leg skrev:Bildtrådar tycker jag inte är så personliga, det handlar ju mest om att man som användare vill visa hur fin häst man tycker att man har...Jag tittar ofta på bilderna, men skriver sällan något. (en häst som står rakt upp och ner är ju.....eh....fin)
De trådar jag inte fattar vitsen med är de som är mer som ett samtal två kompisar emellan, ibland med interna grejer som ingen annan än de berörda fattar. Sådana saker tycker jag att man kan ta någon annanstans än i en tråd här på Buke. Eller man kanske vill att alla ska se och undra?
(Och ja, jag tittade på din fölunge. Den var brun )
Tvingade? Du bad ju om att få lägga ut den!ankans skrev:faaan, då har jag ju gjort det en gång faktiskt, men du tvingade mig
Den tråd humlan syftar på var en skoj tråd för vi ville skoja loss lite
Jag lovar att inviga dig i varenda personlig svammel tråd jag skriver...break_a_leg skrev:Jag svarar till både dig och Ankans på samma ställe...
Nu förstår ni iaf vad jag och Lenah menar, personliga trådar i den bemärkelsen att den bara berör närmast sörjande. Nu hoppas jag bara på ett enormt gensvar från de som skriver sådana trådar så att jag slipper leva i ovisshet resten av mitt liv
(Tom jag har fattat att Humlan är en riktig surkäring till häst )
Tassetass skrev:Jag begriper inte hur man orkar bry sig, faktiskt. Det är väl bara att klicka sig vidare..?
Nafayette skrev:Kan bara hålla med..suck..
AM
Ja det är ju intressant förståss... kanske ska starta en ny tråd om det?martha skrev:Hmmm, det som är beundransvärt är ju att en del orkar "tjattra" om andras tjatter
break_a_leg skrev:Tror du att vi kommer att få några svar på den frågan?
Jag tror ju att det på något sätt handlar om uppmärksamhet, "vi känner varandra såhär bra".
Kan inte någon av de som startar mer "personliga" trådar svara på varför de gör det?
martha skrev:JAG tror DU är avvo på att en del människor känner varandra här*
Rufsan. skrev:Jaså du är tillbaka från Banned-land
Det är väl inte den öppna fika tråden som var problemet