Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Föredrar "otöjbara" från Amerigo.
Vad är det för några du har köpt @Elektron ?
Det tog några år innan jag hittade et hålet .Jag har webers från Bates och älskar dem! Märker inte av dem när jag rider=bästa betyg.
De jag har, har ett hål längst upp, så man kan dra upp stigbyglarna som vanligt
Tog också ett bra tag för mig att hitta på ett par av mina då föregående inte hade , satt en bit upp men det var ändå för långt ner för att stigbyglarna skulle bara helt ur vägen :/.Det tog några år innan jag hittade et hålet .
Fast du sätter i spännet i hålet och sedan viker du upp dem som man brukar göra med vanliga läderTog också ett bra tag för mig att hitta på ett par av mina då föregående inte hade , satt en bit upp men det var ändå för långt ner för att stigbyglarna skulle bara helt ur vägen :/.
Hålet var typ 15cm nedanför spännet så gick inte att få upp den ordentligt ändå.Fast du sätter i spännet i hålet och sedan viker du upp dem som man brukar göra med vanliga läder
Det har mina också men flärpen som blir att trä upp på dom på blir för kort så de halkar ur ändå och hänger sej precis under kåpan. (Där de hamnar om man bara tar hålet längst upp utan att dra upp dom som man brukar)Jag har webers från Bates och älskar dem! Märker inte av dem när jag rider=bästa betyg.
De jag har, har ett hål längst upp, så man kan dra upp stigbyglarna som vanligt
Vart kan man hitta dom?Ingen som provat Millbrooks? Är sjukt sugen på dem. Visa bifogad fil 23488
Nej, de är smala på undersidan. Annars hade man inte kunnat trä på vanliga stigbyglar.Vart kan man hitta dom?
Är dom lika breda på ’undersidan’ också= bara en kort bit att kunna reglera längd på?
Tänkte inte på detNej, de är smala på undersidan. Annars hade man inte kunnat trä på vanliga stigbyglar.
bara att googla på Millbrooks så hittar du dem. Finns tyvärr inte hos någon svensk åf än så länge. Visa bifogad fil 23505
Nej, de är smala på undersidan. Annars hade man inte kunnat trä på vanliga stigbyglar.
bara att googla på Millbrooks så hittar du dem. Finns tyvärr inte hos någon svensk åf än så
Mina är nästan likadana:
Visa bifogad fil 23513
Passar dock inte till alla stigbyglar. Millbrooks läder tillverkas av Pravins som ska ha svensk återförsäljare på gång.
Mer om breda läder.
Jag har kikat på dem men de ser fodrade ut?
Vilka stigläder föredrar ni och varför?
Gamla modellen eller nya med bara "ett läder" och spänne nere vid foten?
I plast eller läder?