Vilka ska ställa ut i Malmö?

Bismark

Trådstartare
På Malmö Int. alltså. Själv ska jag dit på söndagen och ställa min 9 mån Phaléne flicka. :love:

Ska några fler bukevovvar dit?? Hade ju varit kul att veta så man vet var man ska spana :)
 
Sv: Vilka ska ställa ut i Malmö?

Jag ska också dit på söndagen, med min Göötti. :)
 
Sv: Vilka ska ställa ut i Malmö?

Min vovva ska dit på söndagen, men inte jag för jag ska sitta på en alptopp och lapa sol :D
 
Sv: Vilka ska ställa ut i Malmö?

Det blev inget för mig i år, har aldrig gått bra för mig där, så jag skippar...

//E
 
Sv: Vilka ska ställa ut i Malmö?

Det blev inget för mig denna gången. Men jag ska dit och titta =)
 
Sv: Vilka ska ställa ut i Malmö?

Jag ska dit båda dagarna :crazy: Ska ställa Collie på lördagen o vår egen pudel på söndagen.

/Jenny
 
Sv: Vilka ska ställa ut i Malmö?

Jag ska ställa på söndagen mina två husky pojkar en i valp och en i junior klass.
 
Sv: Vilka ska ställa ut i Malmö?

Jag ska vara på lördagen i ringen för belgisk vallhund:)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
511
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 241
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: animalasia
·
Mat Ska till Malmöfestivalen och även om det finns gott om festivalmat så kan det vara skönt att gå till något ställe där man får sitta ner...
Svar
4
· Visningar
435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp