Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På vintern finns det INGET som slår riktigt mjuka, varma flanellsängkläder......Efter att ha sovit i Jotex billigaste variant i många år så har jag börjat blicka efter skönare grejer, men har absolut noll koll på vad man ska köpa. Vilka sängkläder tycker ni är skönast? Vad finns det att välja på? För och nackdelar?
Det handlar om tycke och smak såklart, men jag köper endast påslakan och lakan i bomulls-satin.
Örngott däremot har jag övergått mer och mer till siden (och det är @athena_arabians fel ). För det är mycket skönare att lägga huvudet på
På vintern finns det INGET som slår riktigt mjuka, varma flanellsängkläder......
Delar ni täcke då? Annars kan ni ju ha olika.....Då skulle min varmblodade sambo kasta ut mig
Kör samma bomulls-satin tycker det e mysigt.Det handlar om tycke och smak såklart, men jag köper endast påslakan och lakan i bomulls-satin.
Örngott däremot har jag övergått mer och mer till siden (och det är @athena_arabians fel ). För det är mycket skönare att lägga huvudet på
Bomullssatin är trevligt tycker jag, fast det beror på vilken årstid det är, linne gillar jag också men kan bara ha påslakan i linne, tycker inte det är mjukt nog varken till örngott eller lakan. Den största fördelen med linne för mig är att det inte blir dyngsurt och iskallt om man som jag kan få nattsvettningar. Siden blir som en blöt pöl för mig *ryser*
Sök på IKEAs Mossruta. VÄLDIGT mysiga och supermjuka flanellpåslakan och örngott..... Jag sörjer nästan när jag måste ta av och tvätta lite då och då....Vad är detta för flanellsängkläder ni pratar om? Låter ju svinmysigt!
Jag kör också finbomullssatin från hemtex - så himla skönt och mysigt!