Vilka paddar under lindorna?

Sv: Vilka paddar under lindorna?

Tygöverdragna vaddstycken tycker jag funkar bäst till ridlindor. Smidiga och bra (dessutom de enda som har rätt storlek till min hästs ben..). Tjockare paddar under stallbandage.
Lindar inte så ofta dock, hade jag gjort det kanske jag hade köpt på mig dyrare paddar, men de jag har funkar bra.
 
Sv: Vilka paddar under lindorna?

Håller med, dom är överlägset bäst, använder bara såna!

Under stallbandage har jag Equilines jättestora "dynor".
 
Sv: Vilka paddar under lindorna?

Har också Equilines stora paddar, supermysiga Fungerar ej så bra till hästar som äter på lindor/paddar.
 
Sv: Vilka paddar under lindorna?

Min äter bara på sånt han inte gillar, tex vissa benskydd biter han sönder och tar av sig direkt. :p
Dom stora mysiga paddarna tycker han om att ha på sig så dom rör han inte. :D
 
Sv: Vilka paddar under lindorna?

använder teddy/fleece paddar under ridnning
och några isamma material fast tjockare under stallbandagen
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och...
2
Svar
28
· Visningar
1 790
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Är det en ny trend att ha en padd under nosgrimman? Det dök upp reklam i mitt fb-flöde häromdagen, och nu ser jag att flera har det på...
Svar
7
· Visningar
851
Senast: zarmino
·
Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
687
Senast: iNHALE
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
366
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp