vilka kommer att tävla

cardigan

Trådstartare
:angel:hallansdsritten kommer bli spännande och utmanande känner jag o så häftigt att få rida på sranden, det är inte var dag man gör det, vilka av er här på buke kommer o rider hoppas vi blir många nu på återts sista tävling?:idea::banana:

Sv: vilka kommer att tävla

Jag & Dzagato kommer:D Våran första tävling, alltså blir det mest som en träning för oss;) Vi ska rida pp:) Någon annan som ska rida pp??? Vore kul att rida ihop någon??:D

Mina hästar har tävlat klart för säsongen men jag kommer gärna och rider ifall ngn vill ha ryttare:laugh:
Bara att PM:a /ringa mig isåfall...

Ingen mer distansnybörjare på buke som ska rida pp på hallandsritten? :D

jodå, en till!:)
Slipper vara hinknisse denna gången utan får låna min mammas arab. Så här är i varje fall en till som ska göra en pp-ritt!

cardigan, tänkte på er när ni reste hem i söndags. Blåsigt värre och många inställda och försenade båtar. Hoppas det gick bra för er och hästen. Är själv nojjig att åka med häst trotts att jag jobbar på rederiet. Ja vi syns :D:D /Frida och Zinner

Anne.. jag och Sven kommer på 8:an.. ska bli en rolig tävling.. vi ses.. ;)

:idea:trott det eller ej han var kolugn i transporten, trotts dem hemska vågorna, när vågorna var som mest ångrade jag att vi åkt med på hemresan,han stod där o mumsade sitt hö. sofia fick följa med mig ner till honom för att lugna mig o inte den lille. samma var det förra året när jag reste med giggen, jag var jättenervös o han lugn som en filbunke, så prova du att åka det går bra:bump:mvh anne

:bump:o vad kul då får jag o giggen träffa svenfaksen igen, då håller vi alla tummarna att det går bra för oss alla som rider på årets sista tävling, samtidigt vill jag tacka er klubb för en fint arr ritt på fornaboda och en trevlig tävlingsdag kramar anne:d

Jag kommer med lånad häst, Ganzir, på 80 km!
Ingen som har en groom över som bara ligger och samlar damm? :angel:

Sophia- Ev. kan jag grooma, det beror på om det ekipaget det va tänkt jag skulle följa med åker eller ej, men jag vet i slutet av veckan! :)

:laugh:Jag tycker ju att du ska grooma världens gulligaste Ganzir!

Fick klart med det andra ekipaget idag att dom inte åker till Hallandsritten så jag kan grooma din gulliga Ganzir...:)
Så Sophia- maila mig om du fortfarande vill ha hjälp så löser vi detaljer ;)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
493
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 311
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
673
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 150

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka