UngDressyr

Trådstartare
Hej! Jag tänkte bara höra om någon kanske kunde tala om för mig vilka regler, klasser, och kval som gäller för ungponny (dressyr) Då främst till Ung ponny SM men också till championatet? Sen undrar jag också vart ponnyn ska ligga utbildnings mässigt för ex SM och sen också hur gammal den minst och max får vara för de olika tävlingarna och klasserna-

Tack!:)

Sv: Vilka k

Hej! Jag tänkte bara höra om någon kanske kunde tala om för mig vilka regler, klasser, och kval som gäller för ungponny (dressyr) Då främst till Ung ponny SM men också till championatet? Sen undrar jag också vart ponnyn ska ligga utbildnings mässigt för ex SM och sen också hur gammal den minst och max får vara för de olika tävlingarna och klasserna-

Tack!:)

Gå in på ungponny.se där står det mesta om framförallt championatet. Sen kan du via ridsportförbundet läsa om Agrias ungponnycup.
Lycka till :)

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 372
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 872
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 237
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 492
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar