Tycker dom är mer lika någon form av vinthundar både dom och tervarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De riktigt pälsiga utställningshundarna ser om något ut som svarta LH collies! Samma långa näsa…Vinthund
Grannens ser ut som denna, inte så himla mycket päls. Jag är uppväxt med vinthundar, ser ingen likhet alls bortsett storleken.
Bild lånad från Google.
Visa bifogad fil 127062
De riktigt pälsiga utställningshundarna ser om något ut som svarta LH collies! Samma långa näsa…
För flera år sedan fanns det en grand danois-kennel nära där jag bodde. Det kändes som om man såg någon grand danois vid varje promenadHär verkar var och varannan granne ha en dvärgschnauzer. Det är såpass att jag funderat på om det finns någon uppfödare i krokarna som är väldigt bra på att sälja in hundar till sina grannar
(Som kontrast vet jag att det finns en rotteweilerkennel fyra hus bort, men jag har aldrig sett en rottweiler under de 8 åren vi bott här..)
Annars pudelblandningar av olika slag. Och labradorer.
Du bor i ett bra kvarter.Här verkar var och varannan granne ha en dvärgschnauzer. Det är såpass att jag funderat på om det finns någon uppfödare i krokarna som är väldigt bra på att sälja in hundar till sina grannar
(Som kontrast vet jag att det finns en rotteweilerkennel fyra hus bort, men jag har aldrig sett en rottweiler under de 8 åren vi bott här..)
Annars pudelblandningar av olika slag. Och labradorer.
Du bor i ett bra kvarter.
Mvh en skäggägare
Min gammla är nästan skägglös numer. Jag klipper av det.Haha om det inte vore för just skägget skulle jag kanske vara spekulant själv
Glömde de två Springer Spaniens som bor närmast.I mitt kvarter finns dessa hundar:
3 Cavalier King Charles Spaniel
3 schäfrar
2 golden retriver
2 australian kelpies (mina)
1 chihuahua
1 liten sällskaps terrier (osäker på ras)
1 bichon frise
1 liten blandras
1 spansk gatuhund (troligen renrasig spansk jakthund)
1 ungersk vizzla
Min man tycker Schnauzers ser ut som Pokémons speciellt som de finns i tre storlekar.Min gammla är nästan skägglös numer. Jag klipper av det.
Men den lilla har kraftigt skäggväxt. Det liksom växer på en och plötsligt tycker man det är ascoolt