Vilka färger ska jag ha?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 756
P

piggis_83

Snart falsterbo o tänkte shoppa lite nya prylar i lite NYA färger till pållan. Frågan är bara vilka färger hon passar i....
Hon e fux, o jag har varit ganska "tråkig" o mest haft blått, grönt, brunt osv till henne.
Mörkbrunt på allt läder o det passar hon sååå bra i så det tänker jag ju inte byta ut. Men shabrak, lindor, täcken osv kan man ju alltid ha i lite nya färger...

Senaste tiden har jag köpt ett par mörkgrå shabrak (ett sammets o ett Equiline), grå flugluva (equiline), olivgröna fleecelindor (Mia's), beige shabrak m olivgrön kant (Mia's), klarblått shabrak (mia's) så liiite nya färger har det blivit iaf.

Vad tkr ni hon passar bäst i? Förslag på vilka märken o så jag kan köpa? Gärna bilder.... :) Funderar på nåt olivgrönt shabrak m beige passpoal? Har sett nåt på Henrikssons.

Passar hon i grått??

Lägger upp ett par bilder oxå, så ni ser.....
Här är hon
Och igen
(ta bort http://)

Sv: Vilka färger ska jag ha?

Jag tror hon skulle passa i mörklila och gult :)

Vilket datum kör Falsterbo igång?
Ps: Jag röstar för gult.

jag ser inte bilderna, men jag tror att din häst passa i ljusa färger som typ, ljusblått, ljusgrönt o.s.v, det tror jag hade blivit fint :banana:
annars är lila fint till fuxar tycker jga, både ljuslila å mörk lila :p

vi har mycket grönt och beiget till vårat fuxsto, hon fick ett vinrött täcke med grå gjordar som hon passar i, dessutom så tänkte vi köpa ett marinblått täcke, men nu fick ju hon d röa. Men oliv grönt och beiget och vinrött är att rekomendera! :)

förresten kanske hon passar i nåt lus, ljus rosa, lite svårt å hitta bara, skulle vilja ha de till vår fux :p :angel: .

Ja gula detaljer, som typ passpoaler o så tror jag oxå hon skulle passa i. Spec om själva shabraket ex är i mörkare färg.
Olivgrönt o beige blir det nog lite mer av.
Lila tkr jag inte så mkt om själv, så det vet jag inte om de blir.... :smirk: Har funderat på typ plommonfärg däremot, det är ju lite mörkare lila/vinröd.

Natali: falsterbo tror jag börjar antingen söndagen den 3 juli el måndagen den 4 juli. Slutar den 10 juli.

knasenknas: du får ta bort http:// så ser du bilderna

Jag tycker du ska fortsätta vara "tråkig".... :smirk: Kör med creme och brunt med gulddetaljer. Klassiskt är alltid snyggast när det gäller hästar!! Jag vill at folk ska titta på min häst, inte mitt illrosa schabrak liksom.... :p

Tycker du ska fortsätta med bruna nyanser! från creme, beiget till brunt, mörkbrunt! :love: Passar hon jättebra i!! :)

Jag har också en fux och han får snällt stå ut med att matte vill ha de klassiska färgerna på honom...

Det olivgröna schabraket med beige passpoal från Mias är SUPERSNYGGT på fuxar :love: Köpte ett sånt och ALLA som ett sett det tycker det är supersnyggt.

Även marin är snyggt på fuxar.

Grått å brunt är liite svårt på fux tkr jag, har dock inte provat mörkgrått. Kan vara snyggt.

Mörkbrunt läder på fuxar e snyggt tycker jag med (som precis köpte en mörkbrun FB dressyrsadel åt pålle)

creme och marin, man ska inte krångla till det så mycket.

Tack för alla svar! Ja jag kör nog vidare på de "vanliga" färgerna, men ska ha lite mer olivgrönt :d

jag har ett svart schabrak till min fuxpålla och tro det eller ej, hon passar jättebra i svart!!

Ps. jag har också mörkbrunt träns o mörkbrun sadel till henne Ds.

Jag tycker faktiskt att hon passade i ljusblått som på bilden :) men annars är ju vinrött och grönt alltid fint på fuxar..

Liknande trådar

P
Utrustning Hrm jaja där rök den lönen :eek: :D Va ju på Börjes & i Växjö i måndags, hittade en del där.... Köpte en massa smörjsvampar ;) ...
Svar
19
· Visningar
1 520
Senast: nexxa
·
P
Utrustning Vad skulle ni vilja köpa för utrustning till era hästar om ni hade obegränsat med pengar?? :banana: Själv skulle min pållis få... 2
Svar
31
· Visningar
2 601
Senast: koftena
·
P
Utrustning för andra gången i mitt liv. Har varit uppe i min mosters sommarstuga utanför Västerås, så på hemvägen körde vi inom Hööks där...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: Hera
·
P
Utrustning Jag skulle gärna vilja veta lite vad ni har för prylar till era hästar, vilka märken/producenter ni tycker är bra och dåliga osv osv. Så... 2
Svar
35
· Visningar
6 304
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Stora canvasburar
  • Uppdateringstråd 31