Vilka barfotaboots?

Ise

Trådstartare
Jag har en ponny som nu har gått barfota i lite mer än ett halvår. Då han hittills bara har gått i hage o promenerar har han inga barfotaboots men nu när han håller på att sättas igång har vi behov av boots. Frågan är bara vilka man ska välja?? Hästen är en c-ponny som pga gamal skada troligtvis mest kommer promenadridas av mindre barn.
Framhovarna är ca 14 cm långa, 13 cm breda och har vid kronranden en omkrets på 35 cm. Från kronranden till tån 7 cm.

Bakhovarna är ca 12 cm långa, 12 cm breda och har vid kronranden en omkrets på 34 cm. Från kronranden till tån 7 cm.
 
999DF083-74AB-4B6E-BCF6-4B555ECDF63C.jpeg
Fram
 
Finns många bra boots å välja mellan :) bästa är att ta hjälp av nån kunnig. :).
på viahov.se säljer de olika boots å har kunnig personal :) på hemsidan kan man oxå hitta utprovare av boots kanske finns nån i din närhet som du kan ta ut ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Treåringen ömmar när jag rider på grusvägar, och med tanken att slippa slå på honom skor redan nu för de korta turer vi gör så travade...
Svar
9
· Visningar
1 664
Senast: Lingon
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 383
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Tror detta är den senaste listan: Februari 25/2 Glittra 33 år, andra barnet- I föddes 8/3, 3670 g och 53 cm Mars 1/3-Fille...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
95 881
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 734
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp