vildkatt under förskolans hus

C

Cheque

hej, skulle behöva hjälp, har hittat en (Misstänker att det är vildkatt) familj under förskolans hus och jag har fått lite smått panik och vet inte vart jag ska vända mig för att få hjälp med att fånga in dem, ungen jag såg igår såg halt ut och skulle nog behöva vet hjälp.

skulle vilja få tips på vart jag kan vända mig, allt är av intresse.

Tack, Emma

Sv: vildkatt under förskolans hus

Ring de olika katthemmen som finns i stockholm.
http://www.katthemmet.nu/
http://fisksatrakatthem.nu/

Föreningen Djurhjälpen
Vaxholm 0702-28 52 52
Fisksätra Katthem Saltsjöbaden, Stockholm 08-7179589
Kattvärnet Haninge 08- 776 16 80
Djurhemsföreningen Stockholm 08-6733511
Djurfrämjandet Stockholm 08-6630587
Södertälje Katthem Södertälje 08-55032000
Föreningen Stockholms Katthem Stockholm 08-7443761
Top Cats akutgrupp Stockholm 0704-027612

Får du inte napp där kan du prova Viltjouren.

Tills de är infångade underlättar du för dem genom att ställa ut mat, ställ in det under farstukvisten så inte fåglarna tar det. Det är lättare att fånga dem om de är vana att få mat på ett ställe.

Lycka till!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
598
Senast: MJLee
·
Småbarn Hej, jag är nyfiken på att få veta lite om hur andra barns rörelsevanor ser ut efter förskolan. Hur mycket rör era barn på sig efter...
2
Svar
22
· Visningar
2 409
Senast: Anna
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 144
Övr. Hund Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
3
· Visningar
481
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama