Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
IrpaSnirpa skrev:Jag vet inte riktigt hur jag skall göra. Min häst har mer eller mindre stått i c:a 3 år, nu är hon mer eller mindre igångsatt så det känns rätt sådär att släppa henne på 4 veckors vila just nu. Eventuellt får hon 2 veckor i slutet av januari början på februari.
jag förstod nästan det av det "positiva" upplägget. (typ bara bläddrat igenom och läst rubriken)Poplan skrev:Det stod i islandhästen jätte bra om vintervila
Sprettur skrev:Jag tycker att hästarna blir så mycket mer positiva efter att ha fått sin vila. Visst, de kanske tappar en del och det tar lite tid att få dem i rätt kondis igen. Men det kan det var värt tycker jag. Jag har ingen elithäst, utan en "mulle" bara så det gör inget...
Men jag tycker faktiskt inte att det tog så långtid för honom att komma igång igen efter förra årets vila, tog det lungt ett tag med honom. Men han var så positiv!
/Emma
marijaa skrev:En mulle
Det har tagit mig en och en halv månad att få ordning på kondis och hull på kusen jag har hemma nu, trots att han gått nån gång i veckan hela sommaren hade han knappt nån kondis och en riktigt pondusmage
individuellt det är väl det vi gillar med våra kusar.