Vila i frid, Mysan

Sv: Vila i frid, Mysan

Så fin...

Vet känslan. Men man har dem kvar i sitt hjärta för alltid...

En jättekram till er båda

Så sorgligt... Tänker verkligen på dig och din jättefina katt... Vad har hänt?

Hon har en dubbelgångare... Kattungen vi hittade... Lika som bär, lillan kommer nog att se ut precis som Mysan när hon blir stor... Kanske en aning kortare päls bara... Men dom är otroligt lika...

Hon är så vacker... Vila i frid vackra Mysan, hon får det riktigt bra i himlen... Får leka med min systers hund som gick bort nyligen (18,5 år), hon gillade katter...

Mitt hjärta värker för dig som blir kvar...

Hoppas att det är ok att jag frågar - vad är det för ras på Mysan? Eftersom hon och vår lilla ängel är så lika?

Massor av kramar till er båda!!!

Mvh Cissi

Vilken vacker katt! Vet hur det känns, nu är det ett år sedan min gamling på 17 år lämnade mig. Saknar honom än. Skickar tröstkramar!

Med två galningar här (inkl Mysans dubbelgångare) så vågar jag inte tända ljus...

Men vi tänker massor på dig Lilja och din vackra Mysan. Mysan får det bra, det är värre för dig som blir kvar... Du får se på dina vackra bilder och minnas henne... I ditt hjärta finns hon alltid kvar...

Så som jag tänker och funderar, så hade det hjälpt mig i din situation att skriva ner vad jag känner. Det behöver inte vara en dikt eller något särskilt. Bara fästa tankar och minnen på ett papper (bildligt talat).

Hon ser så vacker ut, utstrålar frid på bilderna. Den friden hittar hon idag.

Många kramar Cissi, Håkan, Sammy och lilla Flingan.

Tack allihopa, det värmer! :)

Cissiny: Hon fick problem med njurarna, hon har inte kunnat gå på toa på ett bra tag heller och har inte ätit så hon var bara skinn och ben på slutet.
Ska tillägga att hon inte bor hos mig längre, hade jag vetat om detta hade hon tagits bort tidigare då hon mått psykiskt dåligt väldigt länge. Vet inte ras på henne heller, vi säger huskatt :) Men hon har fått otroligt vackra ungar, dock alla lika veka i psyket som henne tyvärr.
Har du nån bild på din frans då?

Tack än en gång alla, det värmer :bow:

Så otroligt fin kisse! Precis en sån som jag vill ha!
Så tråkigt att hon blev sjuk. Men hon har det bra nu när hon slipper ha ont :/
Massa kramar!

Skickar ett stort gäng kramar till, nu har Mysan det bra. Förstår att hon fick lämna jordelivet, njurproblem är inget bra har jag förstått...

Har inte blivit färdig till att fota lillan än, tänkte göra det i helgen! :) Vet inte när bilderna kommer online, men jag kan maila när jag tagit, om du vill? :)

Kram!

Mvh Cissi

Tackar :) Ja, hon har det bra nu. Jag får nästan lov att säga att det är skönt att hon är avlivad nu, med tanke på hur jobbigt hon har haft det psykiskt väldigt länge.

Ja, maila bilder. Det ska bli intressant ;)
Kram!

Liknande trådar

Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 739
Övr. Katt Vår familj har sorg. Vår älskade lilla halta vildkatt har gått över regnbågsbron. :cry: Jag vet inte hur många som minns honom, skrev en...
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: Prosit
·
S
Katthälsa Nu finns inte min lilla vackra oriental bebis längre, han hann gå bort på min kudde, medans jag gick för att hämta hans mat, som jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 232
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Ja, saken är den att vi inte har någon aning om vad det kan vara för ras i dessa katter. Tänkte att någon duktig kanske kan gissa sig...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Keanu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV