Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter som en mycket dålig idé. Vi ska inte utsätta våra katter för nån tävling. Det är dessutom direkt farligt att banta en katt SNABBT.
Ställ inte upp på det här förslaget.
Nu va de ju menat på skämt då...
Eftersom alla dina inlägg är lika slarvigt skrivna är det omöjligt att avgöra när du skämtar.
Eftersom alla dina inlägg är lika slarvigt skrivna är det omöjligt att avgöra när du skämtar.
Har du ingen humor människa.
Jo, massor. Men ditt "skämt" är inte roligt. Det är farligt för den katt som råkar ut för det.
Dina inlägg ÄR slarvigt skrivna, det vet du naturligtvis själv. Jag är helt övertygad om att du vet att det heter "och", inte "å", "var", inte "va".
Vill du vara tydlig med skämt och allvar - skriv noggrannare när du menar allvar. Som du ser i den här "skämttråden" finns det folk som tar den på allvar och pratar om att banta sina katter. De har alltså inte uppfattat ditt skämt.
Som jag skriver i mitt första inlägg: Det är dessutom direkt farligt att banta en katt SNABBT
Jag har bantat två katter under ett par års tid. Så jag vet. Det är därför jag måste bemöta att katter ska gå ner i vikt på veckobasis.
Man får skriva precis som man vill. Men vill man att andra ska läsa så ska man skriva så läsligt som möjligt. Att skriva på slarvigt chattspråk är inte det samma som dyslexi. Kom inte dragande med det där är du snäll, det är så utslitet att skylla på dyslexi. De som faktiskt är dyslektiker skyller aldrig på det.
Som jag skriver i mitt första inlägg: Det är dessutom direkt farligt att banta en katt SNABBT
Jag har bantat två katter under ett par års tid. Så jag vet. Det är därför jag måste bemöta att katter ska gå ner i vikt på veckobasis.
Man får skriva precis som man vill. Men vill man att andra ska läsa så ska man skriva så läsligt som möjligt. Att skriva på slarvigt chattspråk är inte det samma som dyslexi. Kom inte dragande med det där är du snäll, det är så utslitet att skylla på dyslexi. De som faktiskt är dyslektiker skyller aldrig på det.