- Svar: 20
- Visningar: 2 308
Idrottsminister Amanda Lind var en av gästerna när Svenska Ridsportförbundet och Stiftelsen Friends genom satsningen Trygga Ledare, bjöd in till panelsamtal om barn och ungas trygghet inom idrotten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det smakar riktigt illaÄr det bara jag som tycker att det smakar lite beskt och att de fina orden känns rätt ihåliga med tanke på de senaste månadernas aktiviteter men framförallt brist på sådana?
Troligen inte alls om hon inte har ett eget intresse för sporten. Det är helt orimligt att förvänta sig att en minister ska ha kunskap om alla specialförbund och den senaste skandalen har ju mest rört sig i fackmediaHur insatt är Amanda Lind i ridsporten och framförallt den senaste skandalen?
För alltså det är ju uppenbarligen farligt att ta i de här frågorna inom ridsporten
Jag har mailat till henne om det, men inte fått någon direkt respons annat än tack för informationen typ.Hur insatt är Amanda Lind i ridsporten och framförallt den senaste skandalen?
För alltså det är ju uppenbarligen farligt att ta i de här frågorna inom ridsporten
Håller med om att det är omöjligt att ha kunskap om alla olika specialförbund, men att åtminstone följa med i nyheterna kring de största aktörerna inom landet för de områden man har ansvar för känns som en självklarhet och ett absolut minimikrav för ett sådant ämbete. Det har ju till och med varit stort pådrag kring "hästgården" i generell media så det går väl inte att ha missat.Troligen inte alls om hon inte har ett eget intresse för sporten. Det är helt orimligt att förvänta sig att en minister ska ha kunskap om alla specialförbund och den senaste skandalen har ju mest rört sig i fackmedia
Ja speciellt när man deltar i en sådan här panelHåller med om att det är omöjligt att ha kunskap om alla olika specialförbund, men att åtminstone följa med i nyheterna kring de största aktörerna inom landet för de områden man har ansvar för känns som en självklarhet och ett absolut minimikrav för ett sådant ämbete. Det har ju till och med varit stort pådrag kring "hästgården" i generell media så det går väl inte att ha missat.
I princip håller jag med men i praktiken så är hästgården en mycket gammal händelse. SvRF har ju varit extremt framgångsrika i att dölja sin smutsiga byk.Håller med om att det är omöjligt att ha kunskap om alla olika specialförbund, men att åtminstone följa med i nyheterna kring de största aktörerna inom landet för de områden man har ansvar för känns som en självklarhet och ett absolut minimikrav för ett sådant ämbete. Det har ju till och med varit stort pådrag kring "hästgården" i generell media så det går väl inte att ha missat.
Ja och utåt sett med den vackert målade fasad man visar så är man ju duktig. Lägg skammen där den hör hemma, hos SvRF, och inte på andra.Ja speciellt när man deltar i en sådan här panel
För det känns lite som ”vad duktiga ni är på ridsportförbundet som jobbar med dessa frågor”
Dags att vi upplyser henneJa och utåt sett med den vackert målade fasad man visar så är man ju duktig. Lägg skammen där den hör hemma, hos SvRF, och inte på andra.
Var är den namninsamlingen?Hur många har skrivit under namninsamlingen för Ulf och co avgång?
Borde inte den skickas till Amanda Lind också?
I nån av nyhetstrådarna här på buke som handlar om dettaVar är den namninsamlingen?
Bara 133 underskrifterI nån av nyhetstrådarna här på buke som handlar om detta
Men just är jag inte människa att hitta den
Edit
Aha
https://www.skrivunder.com/avga_ulf...VBpiZt7YNyAmlLxAau9P0MB4gigFj5b-3S1rA6mqJb6E4