Vikt Boots, var hittar jag dem?

N

norpan1

Hej,

Kan någon ge mig bra bra hemsidor/internet adresser till internet butiker där jag kan köpa tyngd boots av typen "gummi klockor" MED kardborreband. (Tror även de kallas klockor?)
Min häst passar dessa bäst för och jag har relativt lätta från Hööks, men är nu ute efter vikten ca 270-300g. Och jag hittar inte det någonstans, har sett det men kommer inte ihåg var... Vet att det råder delade meningar om dessa i gummi är bra eller inte, men jag tycker de är bra till vanlig vardagsträning. Smidiga att sätta på och ta av om man bara ska ha dem vid delar av ridpasset.
Tackar på förhand för tips!!:bow:

Sv: Vikt Boots, var hittar jag dem?

www.agersta.se
Där hittar du en massa boots..

Hade ett par gummi bots med karborre från hööks 215 gram höll bara en gång. Har sedan ett par ball boots därifrån men min häst tappar dem bara.

Har köpt ett par top riders magic boots 280 grams, får se hur dem är på min pålle ;D

Jag köpte på Granngården, 230 gram med kardborre.

Tack för alla svar!

Jag har hittat nu, på islandshesten.se
Agersta tror jag inte har gummiklockor med kardborre, vikt mellan 250-300. Jag har inte hittat det i alla fall. Tyvärr så har granngården i örebro där jag finns inga islandsprylar alls...:mad:

Men två butiker jag hittat mycket bra isis saker på var islandshesten.se och wahlbergs butik!!

Vadå islandshesten.se ?
När jag skriver in det i addressfältet så hamnar jag på en sida där det står "parkerad hos Loopia".

Hjälp! :crazy:

Liknande trådar

Islandshäst Min lilla grisspassande raggsocka släppte igår tölten, bitvis, det kom och gick under en lektion. Jag svävar fortfarande på rosa moln...
Svar
5
· Visningar
7 600
Senast: glimjandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka