Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Husse ska tävla Nike på söndag i klass 2, jag stannar troligen hemma och sover då jag kommer ha jobbat natt.Någon som ska till SSBK i helgen?
Tack för tipset om godismaskin! Vi var ut i förrgår med den och jäklar vilken skillnad det blev. Snabbt också.Vi har äntligen kunnat börja träna utomhus så vi har varit på klubben både fredag och lördag kväll och tränat Alla tre hundarna fick träna båda dagarna på banor eftersom Qarusell och Ultima ska starta nästa helg, Maze har ett par månader till debuten . Nu blev det bara film på Ultima och Maze under fredagens träning för jag glömde bort att filma Qarusell...
Japp det är Umeå Brukshundklubb på ÖnTack för tipset om godismaskin! Vi var ut i förrgår med den och jäklar vilken skillnad det blev. Snabbt också.
Alltså, det är något bekant med det där stället. Det är flera år sedan jag var där så kan MYCKET väl ha fel, men är det möjligtvis klubben som ligger ute på Ön? Det där med träna utomhus gör ju att jag tror att det kan vara någorlunda rätt del av landet i alla fall
Haha, tack för svar! Bodde i Uå medan jag pluggade och var ut dit med en kompis hund men det var som sagt några år sen. Har inte tagit mig dit med Skrället än trots att vi är på besök några gånger per årJapp det är Umeå Brukshundklubb på Ön
Kul att det funkar bra med godismaskinen
Jag ska köra Vips i klass ett hopp. Eller jag ska gå in med leksaken och träna starter Har tyvärr fått stryka Milla från klass 3 då hon tyvärr inte är okGyllen hoppet i Halmstad klass 1,2 och 3! Nån som kommer?
Tråkigt med Milla, men då ses vi kanske på lördagJag ska köra Vips i klass ett hopp. Eller jag ska gå in med leksaken och träna starter Har tyvärr fått stryka Milla från klass 3 då hon tyvärr inte är ok