Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag var snabb@Alexis äh du skrev ju samma
Samma här faktiskt.Det enda jag inte gillade med slutet är vem gärningsmannen var, jag hade gärna sett en annan twist på det hela...
Jag vet inte om det är en slump eller inte men Adam Pålssons namn stod med i rollerna för varje avsnitt, fast hans roll verkade väldigt liten, så jag utgick ifrån att han skulle vara mördaren el. dylikt ganska tidigt. För mig hade vem som helst annars hade varit en bättre twist, målaren kanske?
Jag brukar aldrig spela eller satsa pengar men en slant på att det blir en säsong fyra känns som en bra investering. De har ju långt kvar till Beck-standard.
När Emil Larsson blev misstänkt första gången svor jag över mig själv. Klart att en så etablerad skådespelare inte bara har en biroll som sketen vaktis på en konstutställning. Jag borde ha fattat.
Viker man ut det så går det nog att sticka änden i handleden eller halsen.Går det verkligen att skära sönder armarna med ett gem?