Veterinär i Heby prickas

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Veterinär i Heby prickas

Är det den veterinären som jag tror att det är så vet jag minst två fall till som h*n skulle behöva prickas för. :mad:

Jag kan också tänka mej vem det kan vara men är ikke säker.. Vet iaf en vet. i Heby som har gjort missar förr...

Kan man inte få ett pm?
Var till en vet. i Heby och besiktade min häst som jag skulle sälja och denne vet. sa en del saker som bla. "min" vet. och tränare dementerar.

*KL*
Pma gärna mig oxå! Nyss hitflyttad:crazy:

Jag kan också tänka mig. Om det är den jag tror så sprutade h*n vår häst så att hon fick världens böld på halsen.

Vet nån vilken vet=? vill gärna ha PM i så fall, då jag har en häst som är köpt och besiktad i de trakterna....:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En veterinär vid djursjukhuset Evidensia i Helsingborg missade vid besiktning att en tävlingshäst led av artros i båda frambenen...
Svar
3
· Visningar
1 442
Senast: Messy
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En hästägare i Kramfors som fick sina hästar beslagtagna och sedan vann mot länsstyrelsen anmälde länsstyrelsens veterinär. Anmälan...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En veterinär i Mora anmäldes till Ansvarsnämnden för djurens hälso- och sjukvård efter besiktning av en häst som skulle säljas och som...
Svar
0
· Visningar
634
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ansvarsnämnden för djurens hälso- och sjukvård har gett två veterinärer disciplinpåföljd i form av erinran. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
580
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur