vet någon något om denna stammen?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare mumlan81
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 623
Sv: vet någon något om denna stammen?

Vad tycker/ tror ni om den?

Sv: vet någon något om denna stammen?

Cabrols stam kan du lätt hitta mer om du söker vidare, mycket kända namn där. Aloube är en annan hingst som är mycket trevlig att ha i stammen. Har för mig att han tävlade svår hoppning och hann inte få så många årgångar innan han avled (vet ej av vad). Aloube är bla. far till Alcatraz. Av det ser ut på stammen verkar det som den kan hoppa.
Många av namnen i stammen säger mig inget alls, men prova att googla, det dyker kanske upp något intressant även på de okända namnen, men garanterat intressant om du söker på de kända namnen.
U

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för... 2
Svar
29
· Visningar
2 440
Senast: skiesabove
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 608
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 138
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM... 2
Svar
34
· Visningar
5 078
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka