vet ingen råd

D

dangersamantha

Jag har en han katt som är ca 3 år gammal, kasterad, för 9 år sedan hade jag en skogskatt som jag haft sen hon var liten, hon var ute katt och sprang in och ut som hon ville eftersom vi bodde på nedre botten och hon då kunde hoppa in och ut själv från balkongen, sedan flyttade jag och min son till en annan lägenhet 2 tr upp, hon fick fortfarande vara ute men inte lika ofta, för 1 ½ år sedan avlivades hon då hon efter en raid ute kom hem med ena benet brutet på 4 ställen och även inre skador, gick inte att rädda henne, nu till problemet med min han katt:
skaffade honom som sällskap åt min honkatt, han var 11 ellöer 12 veckor när han kom till oss, när han var liten var hans om vilken kattunge som helst, pigg, glad, sprallig, lekfull, hon katten tog dock några veckor på sig att acceptera honom men sen var dom vänner. Efter att min hon katt gick bort så bete4dde han sog konstigt, pep och gnällde och kissade på golvet osv.
Skaffade då en annan katt(hon katt, skogskatt) men ändå gnäller han, piper, småjamar, HELA TIDEN, kan inte sova på nätterna, han är dessutom skitskraj för allt och alla, så fort man rör sig så springer han iväg och är livrädd, ska tilläggas att jag ALDRIG slått, sparkat eller något liknande med honom, vad fan ska jag göra för att slippa hans rädsla och hans gnällande hela tiden sombörjar gå mig på nerverna????
:confused:

Liknande trådar

Katthälsa Har två honkatter, den ena på 1 år och den andra på 10 månader. Båda kastrerade. "Stora katten har jag haft sen hon var 12 veckor och...
Svar
0
· Visningar
1 278
Senast: Mahonia
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 319
Senast: LevelSkin
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 162
Senast: Shenzi
·
Övr. Katt Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra längre med katterna, jag och sambon. Vet ju hur bra Buke är på detta med problemlösning så jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 952
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila