Veronas Bogi tävlingsresultat?

OJOJ

Trådstartare
Jag har en Veronas Bogi avkomma, och är självklart intresserad av vad fadern till min ponny gjort, enligt ägarens hemsida har han vunnit hoppning i Holland och FEI dressyr i sverige. Har kollat med holländska ridsportförbundet och NWR, han har aldrig startat i hoppning där, samma sak i sverige, finns inga resultat alls i FEI dressyr. Får en hingstägare påstå precis vad dom vill på en hemsida , och folk går på det?

Sv: Veronas Bogi tävlingsresultat?

Jag har en Veronas Bogi avkomma, och är självklart intresserad av vad fadern till min ponny gjort, enligt ägarens hemsida har han vunnit hoppning i Holland och FEI dressyr i sverige. Har kollat med holländska ridsportförbundet och NWR, han har aldrig startat i hoppning där, samma sak i sverige, finns inga resultat alls i FEI dressyr. Får en hingstägare påstå precis vad dom vill på en hemsida , och folk går på det?

Tydligen kan dom det ;)
Men jag förstår inte att även hingstägare numer inser att genom några enkla knapptryckningar på datorn kan man få fram massor med information så nån större ide att försöka narras är det väl inte! Och som alltid, sanningen kommer alltid fram till slut, vare sig den är positiv eller negativ.

Kan läsa "Bo-gi har egna tävlingsmeriter i FEI dressyr bland Svenska dressyreliten" och det är kanske annat än att han VUNNIT FEI dressyr. Hittade inte det. I FEI har jag hittat oplacerade resultat på 62,35%. Man borde väl kunna kalla detta en tävlingsmerit även om han inte placerade sig.

Ja! Det kanske är så att hoppningen han vunnit i Holland är från hingstpremieringen? Kanske det är det hingstägaren syftar på?

Liknande trådar

C
Avel Nu har AVN blivit färdiga med användningsråden för de nygodkända hingstarna :bow: Allt är koierat från ridsports hemsida... Så här...
Svar
14
· Visningar
3 792
Senast: athena
·
R
Avel Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
41 149
Senast: Mayaanna
·
C
Avel Jag tänkte den här trådenkunde vara lämplig nu när många frågar om hingstval till sina ston. Många av frågorna kring detta som brukar...
Svar
3
· Visningar
1 558
Senast: Guld
·
Avel Hoppas någon orkar/har lust att hjälpa mej! Satt och lurade runt och kollade lite på allbreedpedigree - parallelt med att jag kikade...
Svar
5
· Visningar
2 096
Senast: Marna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka