Vero Modas storlekar

kolblakkur

Trådstartare
Någon som har bra koll på Vero Modas storlekar? Har storlek 36 i toppar hos H&M. Motsvarar det S hos Vero Moda? Blir lite fundersam när modellerna på bilderna har storlek S och de är smalare än mig.

Någon som har bra koll på Vero Modas storlekar? Har storlek 36 i toppar hos H&M. Motsvarar det S hos Vero Moda? Blir lite fundersam när modellerna på bilderna har storlek S och de är smalare än mig.

Jag tycker nog att Vero Moda generellt har något större storlekar än HM. Tveksamt om det motsvarar en hel storlek dock.

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
992
Senast: Fille
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 961
Senast: iNHALE
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 346
Senast: Derivata
·
Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
14 303
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar