Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur långt är det? (Hur sjukt låter inte det här?) Igelkottar brukar inte ha långa, max 5 cm. Men glansiga korvar brukar de haJag har vid två tillfällen hittat det här bajset i trädgården. VAD kan det vara?? En igelkotte med dålig mage? Det är ganska segt och lite glansigt.....Visa bifogad fil 148712
Och @hastflicka - det är c:a 15 cm långt. Jag börjar misstänka mård...! Vi har "problem" i området med Stenmård, som kommit in från kontinenten. Vi hade en på vinden härom vintern och trodde det var typ ett spöke (nä....) innan vi förstod. De lämnar långsmala bajssträngar liknande denna. Konstigt med färgen, bara.... Liksom lila och glansig!! Går inte att spola bort med trädgårdsslangen.Hur långt är det? (Hur sjukt låter inte det här?) Igelkottar brukar inte ha långa, max 5 cm. Men glansiga korvar brukar de ha
Något mårddjur är det nog. Har ni körsbär? Kan förklara färgen i så fall.Och @hastflicka - det är c:a 15 cm långt. Jag börjar misstänka mård...! Vi har "problem" i området med Stenmård, som kommit in från kontinenten. Vi hade en på vinden härom vintern och trodde det var typ ett spöke (nä....) innan vi förstod. De lämnar långsmala bajssträngar liknande denna. Konstigt med färgen, bara.... Liksom lila och glansig!! Går inte att spola bort med trädgårdsslangen.
Vi hittar samma, finns inga mårdar här…Jag har vid två tillfällen hittat det här bajset i trädgården. VAD kan det vara?? En igelkotte med dålig mage? Det är ganska segt och lite glansigt.....Visa bifogad fil 148712
Det kan vara hermelin eller vessla. Men vesslor brukar inte ha så långa korvar. @OthersideVi hittar samma, finns inga mårdar här…
Inte i trädgården men extremt mycket körsbär överallt runtom!Något mårddjur är det nog. Har ni körsbär? Kan förklara färgen i så fall.