Gumman
Trådstartare
Jag och mitt ex. köpte en ponny åt vår dotter för 3år sen hon är inne på sin andra ponny nu. Vi separerade ifjol och nu har jag hamnat i en svacka när det gäller ekonomin. Jag har bett han om hjälp för att han ska stå för hälften av spånet då vi har 2 hästar på gården och den ena är vår dotters. Han har iof låtit mig ta 1 ton hö till ponnyn och jag har ordnat 22 rundbalar som ska räcka till hästarna. Jag står också för resten av löpande kostnader för hästhållningen. Är det då för mycket begärt av mig om jag kräver att min dotters pappa ska ordna fram spån då han jobbar på sågverk och vägrar att låna ut hästtransporten för att jäklas??? Det enda han talar om för mig att han inte tänker ställa upp för det då jag kvitterar ut barnbidraget! Han säger också att jag ska sälja hästarna då jag inte har råd att ha dom, men hästarna står på gården och vi har eget foder. Varför ska jag ta bort min dotters möjlighet till att rida???? Vi har delad vårdnad och det är jag som får bekosta det mesta om inte hans mamma köper in kläder och så. Är det för mycket begärt om han fixar spån??????