Vem gör fina skyltar?

bettysmatte

Trådstartare
Om man vill få gjort en snygg skylt till huset - gärna i trä - vem kan tänkas göra sådana? GÅR det över huvudtaget att få gjort en skylt om budgeten är ca max 500 kr...? Storlek är svårt att säga, men kanske typ en halvmeter lång och ett par decimeter bred. Antar att sådant kostar skjortan om man inte kan göra själv.... :(

Kolla på Erikas trädesign? Minns inte exakta priser men har köpt boxskyltar till hästarna där i flera omgångar, otroligt fina och hållbara! :) Om man kan få så stor till det priset är nog däremot osäkert!

Kontakta närmaste lokala hantverksförening och fråga efter folk som jobbar i trä!
Vilken hobbysnidare som helst kan antagligen fixa till en skylt efter dina önskemål.

Kolla på Erikas trädesign? Minns inte exakta priser men har köpt boxskyltar till hästarna där i flera omgångar, otroligt fina och hållbara! :) Om man kan få så stor till det priset är nog däremot osäkert!
Tusen tack för tipset :) ! De var ju jättefina, och gårdsskyltarna är PRECIS det jag letade efter till nästan exakt det priset jag hade tänkt mig. Man kan alltid lita på buke... ;)

Super :D Har alltid varit nöjd med skyltarna, någon utomhusskylt har jag aldrig haft från henne men tippar på att de är lika bra och hållbara som boxskyltarna :)

11008457_10153279365314648_9173339178301138113_n.jpg

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 328
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 496
Senast: tuaphua
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 160
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka