Skulle tagit med en sqaush också ... Så att det syns hur nyttig jag är!Det blir ju inte så mycket bättre av ett salladshuvud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle tagit med en sqaush också ... Så att det syns hur nyttig jag är!Det blir ju inte så mycket bättre av ett salladshuvud
En gång köpte jag tre tuber glidmedel (endast) på Ica. Då funderade jag lite över vad folk trodde. Annars har jag nog aldrig skämts för något i min varukorg, tycker allmänt att den ser välbalanserad ut
För att visa att jag äter nyttigt!Det hade varit strålande om du köpt en gurka också!
Vi är två vuxna i familjen och vi äter sånt där utan att skämmas det minsta. Vad är det att skämmas för?Jag är nyfiken på era familjers skäms-ätande! Ingen vill erkänna att man äter skogaholmslimpa, sötad yoghurt, ballerinakex eller start-müsli. Ändå står de där i affärens hyllor, säljs år efter år - så NÅGON måste ju äta dem?? Vad ger ni era barn, trots att ni egentligen vet bättre?
Vi käkar då och då (förutom Yoggi, limpa och ballerinakex!):
Kardemummaskorpor
Smågodis
Milkshake från max
Äldsta sonen är typ uppväxt på sojakorv och makaroner
Saft
Det blir bättre och bättre den här tråden....För att visa att jag äter nyttigt!
Behövde dock redovisa utgifterna för andra människor och de kanske skulle undrat vad gurkan gjorde på kvittot ...
Men hjälp, skämms folk verkligen över limpor och sötad yoghurt?
Skulle aldrig någonsin tro att någon jag pratade med skulle tycka jag var en dålig människa för att jag äter en viss sak, men tydligen gör vissa så?
Visa hur duktig man är då eller? oj oj oj...
Jag äter SKIT alltså, chips, godis, nötter, popcorn, glass och torkad frukt nästan varje dag och skäms inte det minsta Går även ner i vikt samtidigt
Mina barn älskar skogaholmslimpa, det är det första vi måste köpa när vi är i Sverige.