Veckoplanerare

Guldaskig

Trådstartare
För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och det behöver finnas plats för fem familjemedlemmars aktiviteter. Försökt googla men tycker inte jag riktigt hittar någon som faller mig i smaken. Finns det någon bukefalist som har en bra veckoplanerare? Eller någon som bara är bättre på att googla än mig? 😄

Vi har en veckoplanerar-whiteboard från Biltema. Fast vi använder den för 6 veckor istället och har olika färg på våra pennor. Det är mest mina oregelbundna arbetstider som alltid är där, men den är bra när de andra ska göra något särskilt också.

Vi har en veckoplanerar-whiteboard från Biltema. Fast vi använder den för 6 veckor istället och har olika färg på våra pennor. Det är mest mina oregelbundna arbetstider som alltid är där, men den är bra när de andra ska göra något särskilt också.

Jag kollade på den men tyckte det såg ut som väldigt små rutor att skriva i varje persons namn?

Göra en själv?

Whiteboardtavla
Eltejp el liknande, färgad
Whiteboardpennor i olika färger.

Det kanske är det bästa alternativet för att få den som en vill ha den. Men så är jag inte en person som gillar att fixa sånt själv utan hade önskat att det fanns en helt färdig 🙈

För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och det behöver finnas plats för fem familjemedlemmars aktiviteter. Försökt googla men tycker inte jag riktigt hittar någon som faller mig i smaken. Finns det någon bukefalist som har en bra veckoplanerare? Eller någon som bara är bättre på att googla än mig? 😄
Har denna från Biltema, den funkar bra så länge man har bra whiteboardpennor med spetsar som inte är för tjocka :)
Hittade också en självhäftande "griffeltavla" från Clas Ohlson som jag tycker ser vettig ut, men det beror såklart på hur mycket man behöver skriva.
1699820437940.webp

Har denna från Biltema, den funkar bra så länge man har bra whiteboardpennor med spetsar som inte är för tjocka :)
Hittade också en självhäftande "griffeltavla" från Clas Ohlson som jag tycker ser vettig ut, men det beror såklart på hur mycket man behöver skriva.
Visa bifogad fil 131897

Men de där rutorna till vänster där jag antar att en ska skriva i familjemedlemmarnas namn, de är ju pyttesmå! Eller är de större i verkligheten?

Men de där rutorna till vänster där jag antar att en ska skriva i familjemedlemmarnas namn, de är ju pyttesmå! Eller är de större i verkligheten?
de är ganska små, meb man kan skriva på andra ledden. eller skriva initialer.
Vi skriver veckonummer i de rutorna, eftersom vi använder den som 6v kalender, som jag skrev tidigare.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 806
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
886
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 268
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 809
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XVI