Veckans utmaning!

Sv: Veckans utmaning!

Jag tänkte lägga upp två filmer som exempel på veckans utmaning.

Den första som inte är så svår, backa
http://www.youtube.com/watch?v=_4lpRpLROeY

Den andra är lite svårare, hoppa upp på ryggen. Målet är att jag ska kunna stå upp och han ska hoppa upp. Men det är i ett lägre stadie än så länge
http://www.youtube.com/watch?v=CJ8S5oIRTqU

Hoppas ni ger det ett försök!

Backa ska jag försöka mig på med Limbo! Zipper kan redan klockrent.

Hoppa upp på ryggen struntar jag nog i.. Inte så skönt att ha 40kg klump upp på ryggen ;) Hoppa upp med tassarna kan de redan.

"Matte, måste du ha en strumpa som sitter så hårt"

Duktig vovve :bow:

Haha ja det ska ju var lite svårt ;) Sen hade han nog önskat att jag gjort det på en matta där han inte gled så mycket, men han kämpade på bra min lilla godig:D

Hihi va söt, och duktig såklart!

Jag har så sjukt mycke uppgifter i utbildningen just nu så hundarna används enbart till dem, men när det lugnat ner sig så tar vi oss an fler utmaningar igen. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 640
Senast: Dopy
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt... 2
Svar
34
· Visningar
5 666
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
792
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 242
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka