växjö trakten...

S

sanni

Är det någon från växjö som har sin/sina hästar runt, hollstorp, skir tex som är intresserad av att rida tillsammans lite längre fram i år och träna ihop?
Har ett par hästar som vill gärna vänja sig vid sällskap och skiljsmässor efter ridturer;) :D

Sv: växjö trakten...

Vi i Berlinstallet på Teleborg rider en del däråt ibland!! De flesta av oss (dock ej jag än...) håller även på med distans!!

Kom gärna över till oss så kan vi rida runt sjön eller nåt!!

Här på forumet är det även Nattuggla och Daimie som står där!!

Sv: växjö trakten...

Julle skrev:
Vi i Berlinstallet på Teleborg rider en del däråt ibland!! De flesta av oss (dock ej jag än...) håller även på med distans!!

Kom gärna över till oss så kan vi rida runt sjön eller nåt!!

Här på forumet är det även Nattuggla och Daimie som står där!!

Låter ju kanon! Så fort vädret är mildare så kan jag ju pm:a till er så betsämmer vi något!
Ska få igång min tjej först lite mer...hon håller på att sättas igång.. tog första galoppen i onsdags...oj oj..en pigg li:D ten pingla..tur att matte satt kvar:o

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
425
Senast: Roheryn
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: tara
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
Svar
13
· Visningar
854

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka