A
Anja586
Jag har bara haft denna hästen i ca 2 veckor. igår när jag åkte till stallet så tog jag in lilla älsklingen och ställde henne i boxen för hon var så blöt av regnet. jag mockade och gick sedan för att göra hennes mat. när jag kom tillbaka så står hon och väver i boxen!! jag blev helt förstörd! jag tycker verkligen det är så himla tragiskt och tråkigt när hästar står och gör så! hon står i en lagom stor box, med ett fönster ut över--- gödsel stacken! yippie..
det är välgit hög kant men hon kan ändå se ut i stall gången. men dessvärre så kan hon inte hälsa på sina kompiar som står bredvid, för det är liksom en hel vägg med inget galler alls. jag förstår verkligen om hon har det tråkigt.
jag försöker alltid låta henne gå ute så länge som möjligt i hagen, där hon har en kompis i hagen och många i hagarna bredvid. nu står honute ungefär 9 - 1800.
vad kan man göra frö att göra boxen roligare och få henne att sluta väva? usch...
det är välgit hög kant men hon kan ändå se ut i stall gången. men dessvärre så kan hon inte hälsa på sina kompiar som står bredvid, för det är liksom en hel vägg med inget galler alls. jag förstår verkligen om hon har det tråkigt.
jag försöker alltid låta henne gå ute så länge som möjligt i hagen, där hon har en kompis i hagen och många i hagarna bredvid. nu står honute ungefär 9 - 1800.
vad kan man göra frö att göra boxen roligare och få henne att sluta väva? usch...
Senast ändrad av en moderator: