Vattenslang och 70 väg.

N

Nitra

Får man lägga en vattenslang över en 70 väg för att fylla på vattenkaren, om vattenslangen bara ligger där när man fyller på?
Har sett andra göra det och skulle själv behöva göra det till sommaren, är ju ganska jobbigt att bära hinkar...

Sv: Vattenslang och 70 väg.

Nitra skrev:
Får man lägga en vattenslang över en 70 väg för att fylla på vattenkaren, om vattenslangen bara ligger där när man fyller på?
Har sett andra göra det och skulle själv behöva göra det till sommaren, är ju ganska jobbigt att bära hinkar...

Vet inte om man "får" en har gjort så i alla år. Visserligen inte de största 70-vägarna men ändå. Sliter lite mer på slangen bara. Hemma har vi numera skjutit ett rör under vägen, det underlättade.

Liknande trådar

Utrustning Jag har ca 20-30 meter mellan vattenutkastaren på huset och hästarnas vattentunna i stallet (beroende på om man räknar där slangen...
Svar
14
· Visningar
857
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Regn, grusade vägar och leriga rastgårdar är ju inte det roligaste direkt. Jag går här och dagdrömmer om att ha en vattenslang utanför...
Svar
16
· Visningar
1 446
Senast: hastflicka
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
629
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 093
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve