Vattenkopp/elkopp

stallhh

Trådstartare
Vi renoverar ett gammalt stall och får in 3 boxar och1 stallgång.
Vi ska ha vattenkoppar och rör mm finns redan,så då återstår frågan, vilken typ av vattenkopp ska man ha? eftersom vi tagit bort innertaket,så måste det vara nåt med värme i.... vad finns det för alternativ? ska vara så billigt som möjligt,men fungera så de kand ricka vatten dygnet runt utan att det fryser.

Sv: Vattenkopp/elkopp

Bole har en bra och billig cirkulationspump med el patron som du kan ansluta till ditt vattensystem och då behöver du inte köpa dyra elvattenkoppar....

FPL

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 292
Senast: Ajda
·
Hemmet Vi lånar för närvarande ett hus av en vän, och kommer bo kvar här iaf ett år framåt. Det är ett stort(!) gammalt timmerhus med dålig...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 631
Senast: tara
·
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att skaffa häst och planerar lite inför det. Men jag behöver få svar på lite frågor. Jag har nämligen tänkt att bygga...
2
Svar
21
· Visningar
2 706
Senast: Dopy
·
Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 502
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar