• Avel
  • Trådstartare Trådstartare mizz_perfect
  • Startdatum Startdatum
M

mizz_perfect

Är det någon som vet vart årets treårstest för ponny kommer att annordnas? är det på flera ställen eller är det endast på ett ställe i sverige?

Är det någon här på bukefalos som ska visa sin ponny?

Det enda jag vet är att det är nån gång i september, men jag har för mig att det är här i Halland. Så jag tror nog det är olika platser över landet! Jag ska visa min welshponny på treårstestet, men även visa henne för premiering på sommaren.

Vet inte om Spaf har något med de att göra,men jag antar det...du kan ju kolla deras hemsida om dom uppdaterat kalendern för 2004 :)

Visning för hand, lösgalopp och löshoppning.

Och en IDkontroll och "mätning" om ponnyn inte har mätintyg.

Iaf där jag visade.

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Raderad medlem 149524
·
Juridik & Ekonomi Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a...
Svar
9
· Visningar
574
Senast: MiaMia
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 066
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024