Vart tog den vägen?

J

JohannaN

För ett tag sen så postade jag en tråd om vad man kan tänkas göra när man firar ett år. Å nu när jag skulle gå tillbaka och läsa vad som stod så är den borta! :eek:
Jag gick in på mina trådar men den var som bortblåst som om jag aldrig skrivit den. Alla andra gamla trådar jag skrivit finn ju kvar :p

Nån som vet vad som kan ha hänt?

Sv: Vart tog den vägen?

På snackforumen raderas alla inaktiva trådar automatiskt efter 14 dagar... Det är troligtvis vad som hänt. ;)

Hmm men varför försvinner inte dom andra trådarna då? :angel:

För att de inte ligger på snackforumen (U, ÄU, S, gnägg? och lek & tjatter) kanske? ;)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
888
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info