miumiu
Trådstartare
Jag har, av ren bekvämlighet handlat min kattsand på närliggande livsmedelsbutik (Ica, Coop, Willys), vanlig typ klumpbildande sand. Nu har det blivit uppenbart att detta är produkter som tillverkas i antingen Ryssland eller Ukraina för det är soprent i alla butiker och när jag frågade personalen sa dom typ att det är leveransstopp.
Jag drog mig då till minnes att det ska finnas lokala tillverkare här i Sverige som gör kattsand, men kommer inte på namnet nu. Vart köper ni eran kattsand? Är ni nöjda? Vi föredrar lite mera grovkornig sand här hemma men är öppna för att testa på det mesta, kristaller (som verkar vara det enda som finns kvar i butikerna) går dock bort.
Jag drog mig då till minnes att det ska finnas lokala tillverkare här i Sverige som gör kattsand, men kommer inte på namnet nu. Vart köper ni eran kattsand? Är ni nöjda? Vi föredrar lite mera grovkornig sand här hemma men är öppna för att testa på det mesta, kristaller (som verkar vara det enda som finns kvar i butikerna) går dock bort.