Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Boka en hälsokontroll för din katt och fråga samtidigt vad det kostar, priserna varierar från veterinär till veterinär.
Kastrering är bättre än p-piller och kostar ifrån ca 600-1200 med tatuering.
Om TS inte kommer in innan så blev hon rekommenderad det pga misstänkt kattlöp i en annan tråd.
*kl*
Själv har jag en fertil katt som springer här utan p-piller. Eftersom hon är enbart innekatt och bor med en kastrerad honkatt så har jag låtit bli p-pillren.
Låter sunt med dina missar.
Ska man vara sådär krånglig och fråga varför den ena inte är kastrerad?
(kommer inte ihåg vad du har för katter)
Och super bra att dom bara är inne.
Kropp & Själ Jag använder påse till micron, jätte smidigt. Tvättar koppen med tvål + vatten under veckan sen avslutar med att köra den i påsen inför...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.