Vart köper man p-piller till katt?

Sv: Vart köper man p-piller till katt?

Bokar man tid? Måste man ta med katten? Vad kostar själva detta?

Boka en hälsokontroll för din katt och fråga samtidigt vad det kostar, priserna varierar från veterinär till veterinär.
Kastrering är bättre än p-piller och kostar ifrån ca 600-1200 med tatuering.

Hon är just besiktigad, och genomgått hälsokontroll. Jag vill bara ha p-piller..
Men jag ringer och kollar!

Om hon nyss har varit hos veterinären skriver veterinären antagligen ut recept över telefon. Det brukar inte vara några problem.

Om TS inte kommer in innan så blev hon rekommenderad det pga misstänkt kattlöp i en annan tråd.

*kl*

Själv har jag en fertil katt som springer här utan p-piller. Eftersom hon är enbart innekatt och bor med en kastrerad honkatt så har jag låtit bli p-pillren.

Ahh okej.

Låter sunt med dina missar. :p
Ska man vara sådär krånglig och fråga varför den ena inte är kastrerad?
(kommer inte ihåg vad du har för katter:D)
Och super bra att dom bara är inne. ;)

hihi Ja just det, du hade väl skaffat dig en, vit luddboll (Birma?!?)om jag inte är ute helt o cyklar?

Bild , måste ju givetvis in nu bara för det. :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
648
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
568
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 154
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
813
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025