Vart klickar jag i?

åke

Trådstartare
Då min dotter skall in på tex buke så skriver hon ju hela namnet. Men hur/vart ändrar jag så att datorn kommer i håg allt som börjar på tex A? Hoppas att ni förstår.

Sv: Vart klickar jag i?

FF: Verktyg|Inställningar|Sekretess|Spara det som skrivs in i formulär och i Sökfältet.
IE: Verktyg|Internetalternativ...|Innehåll|Komplettera automatiskt|Bocka för formulär

Verktyg|Internetalternativ...|Innehåll|Komplettera automatiskt|Bocka för webadresser

Om jag förstår rätt att det är det ni skriver i URL-fönstret som ska ploppa upp automatiskt?
Att ni bara behöver skriva www.bu så kommer det upp förslag på vad ni har varit inne förut på för sidor.

Aja, men bocka för allt så är det säkrat...
Det kan ju vara så att det är ibockat någonstans att sånt ska rensas när man stänger ner webbläsaren...

Verktyg|Internetalternativ...|Innehåll|Komplettera automatiskt|Bocka för webadresser

Om jag förstår rätt att det är det ni skriver i URL-fönstret som ska ploppa upp automatiskt?
Att ni bara behöver skriva www.bu så kommer det upp förslag på vad ni har varit inne förut på för sidor.

Ja precis så menar jag.

Då gör man så som jag har skrivit.
Kolla också under Tidigare och se hur många dagar det är inställt att den ska spara tidigare webadresser.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
381
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 964
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30