vart kan man skaffa licens?

M

Micha24

Hej! Har just köpt en ny häst. Hon har ingen licens sen tidigare och då slog det mig att jag faktiskt inte vet hur man bär sig åt för att skaffa licens till sin häst. Har endast haft hästar som har licens sen innan tidigare så hur märkligt det än kan låta så vet jag inte hur man gör. Snälla kan ngn hjälpa mig med det? Mvh/ Micha

Sv: vart kan man skaffa licens?

Kontakta din klubb. Om klubben inte har någon blankett hemma kan du nog få en direkt från förbundet (eftersom klubben i detta fallet inte behöver intyga något så kan förbundet skicka direkt till dig)

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
773
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 680
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
842
Senast: phie
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 002
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar