Vart kan jag köpa boken -Att bli med föl?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare maneger
  • Startdatum Startdatum
M

maneger

Jag har hört så många av er prata så bra om just denna boken. Känns som den är ett måste nu när mitt sto skall betäckas.
Har kollat på Hööks, men ack nej...

Tips?!

tack tack :bow: :bow:

Tror väl att Börjes har den på postorder?!

Jag köpte den i min "vanliga" bokhandel. Efter att ha läst den och tittat på bilderna så är jag nervösare än någonsin inför fölningen...huga! :crazy:

Kan du inte beställa den genom närmaste bokhandel?

Annars har jag sett den på Åhlens-butiker.

Den finns i vilken välsorterad bokhandel som helst eller i varhus med boksektion där det är välsorterat.
Annars kan Du söka på bokus.com eller adlibris.com

Tack för alla svar, skall genast bege mig till stan och leta i bokhandeln..!! :idea:

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 994
Senast: Freazer
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V