Vart finns dessa ridbyxor??

Sv: Vart finns dessa ridbyxor??

Såg sådana på Hööks i Borås i dag. Fanns i gråmelerat och svartmelerat och de var rakt avskurna istället för runda i skoningen uppe på rumpan. Väldigt fina!

Ett par CRW Exclusive var det men de finns inte med i katalogen.

Ok, är dom nya, eller har dom funnits ett tag? Ingen som vet om dom finns på hööks i kungens kurva, eller på internet?? Är väldigt tveksam till om det är ett par såna eftersom jag såg dom för ca 1år sen, men sedan såg jag ett par såna för ca 1mån sen, och då kom jag på att jag kan fråga här....

De finns inte på internet.

Ring till din närmaste Hööks och fråga om de har sådana ridbyxor.

Kom just på att dom kanske tom var "V".formade vid ändan, skoningen alltså...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Letar som en galning efter ett par ridbyxor som passar mig, har väldigt smala ben, storlek 23-24 i jeans och 32-34 i längden. Och...
Svar
1
· Visningar
2 350
Senast: fetange
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är trött. Men jag klarade det. "Upploppet" såhär i slutet av året, där jag på jobbet skulle vara med och arrangera tre evenemang...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: cassiopeja
·
Trädgård & Växter Vet att jag har sett en sk trädgårdskant, rabattkant, gräskant.. (heter olika överallt) som man sätter mellan tex blomrabatten och...
Svar
9
· Visningar
4 211
Senast: voltis
·
Hästmänniskan Okej. Jag måste skriva av mig. Jag tycker inte att det är roligt att hålla på med hästar längre. Men samtidigt då tycker jag det...
Svar
17
· Visningar
4 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka