Vart finns dessa ridbyxor??

E

Etolie

Såg en skötare på en tävling som hade sk*tsnygga ridbyxor!
Dom var grå med svart skoning. Skoningen var "avskuren", den var lixom rak där uppe. Det är ett svart litet kryss på byxorna ovanför skoningen. Har letat som en galning efter dessa ridbyxor, utan resultat :cry:
Vet du vart dom kan finnas??? :confused:
Snälla jag måste få veta :bow: :bump:

Jag tror det kan ha varit ett par Jacson ! :idea:
De har en ganska ny modell som är rakt skuren upp till.
Finns bla på Ekohallen att köpa.

finns sånna på hööks.. fast de finns inte me i katalogen min kompis köpte sånna nyss..

Ingen som vet vad modellen heter? På hööks var jag i förra veckan, då fanns inte såna... Ska till eko nu i veckan.

Snälla skriv i denna tråd, även om du bara vet ett par som "liknar" min beskrivning! Vem vet, det kanske är dom?? :rofl:

sökte över hela internet efter dom... massa olika sökord och massa olika butiker, men dom finns inte! :cry:

Lillhästen i stav finns dom iaf. inte på, ifall dom inte har glömt lägga in dom på hemsidan....??

The horse, har dom ngn. hemsida??
Sickla, är det söder eller norr om sthlm :o :confused:

Ok... men hade dom ngn. hemsida eller så?
Är ni helt säkra på att dom finns där? Om dom inte har hemsida åker jag väl dit och kollar....

sickla ligger väl hmm... ja mer söder än norr om stan :D
ut mot nacka, sickla stormarknad är det skyltat till.

Sv: Vart finns dessa ridbyxor??

på hööks har jag sett dom, provade dom oxå. Jättebekväma...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Letar som en galning efter ett par ridbyxor som passar mig, har väldigt smala ben, storlek 23-24 i jeans och 32-34 i längden. Och...
Svar
1
· Visningar
2 350
Senast: fetange
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är trött. Men jag klarade det. "Upploppet" såhär i slutet av året, där jag på jobbet skulle vara med och arrangera tre evenemang...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: cassiopeja
·
Trädgård & Växter Vet att jag har sett en sk trädgårdskant, rabattkant, gräskant.. (heter olika överallt) som man sätter mellan tex blomrabatten och...
Svar
9
· Visningar
4 211
Senast: voltis
·
Hästmänniskan Okej. Jag måste skriva av mig. Jag tycker inte att det är roligt att hålla på med hästar längre. Men samtidigt då tycker jag det...
Svar
17
· Visningar
4 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka