Vart finner jag kommande tävlingar?

Alfakrulls

Trådstartare
Ja, vart kan jag finna kommand tävlingar för våren 2007?
Hittade inget på Landis hemsida, men jag kanske kollar helt fel!!

Mycket tacksam för hjälp!!
:)

Sv: Vart finner jag kommande tävlingar?

Proppen hittar du på SIF:s sida, där läggs alla utlysta tävlingar in som kommer att arrangeras i hela Svergie. Vet dock inte om alla är klara ännu, men säkert kan du finna några tävlingar för 2007 i varje fall.

Proppen hittar du på SIF:s sida, där läggs alla utlysta tävlingar in som kommer att arrangeras i hela Svergie. Vet dock inte om alla är klara ännu, men säkert kan du finna några tävlingar för 2007 i varje fall.

TAck!! :banana:

dom har inte riktigt kommit ut än... vi ska diskutera vår klubbstävlingar på söndag... så vänta du så kommer dom... /Lina

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter