Vart är min tråd??

Ryver

Trådstartare
Varför försvinner trådar man lagt ut ibland? Jag la nyss ut en tråd där jag undrade om någon tränat för en speciell tränare. Får man inte fråga sådant eller?? Den är borta nu...

Sv: Vart är min tråd??

Varför försvinner trådar man lagt ut ibland? Jag la nyss ut en tråd där jag undrade om någon tränat för en speciell tränare. Får man inte fråga sådant eller?? Den är borta nu...

Om de tagit bort den var det väl en olämplig tråd, på forumreglerna står att amn inte ska diskutera specifika personer, alltså inte namnge dem tex.
Tror vissa har tillåtit namn på tränare men det blir svårt om diskussionerna börjar handla om deras metoder & för & nackdelar, då kan det lätt leda till smutskastning osv.
Tror en tråd där man bara ska nämna tränare blir väldigt namnspecificerat;)

Liknande trådar

Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
345
Senast: Sryoqwe
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
772
Senast: Ajda
·
Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
754
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka